charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

چه طور کمربند مردانه دلخواه بخرم؟


گزینش کمربند مردانه دلخواه فعالیت چندان مشقت نیست و میتوان با رعایت چند از اصول , خرید بهتری کرد . 

۱– ارتفاع کمربند مردانه 
یکی‌از مواقعی که در زیبایی شلوار آقایان زیاد تاثیر گذار می‌باشد , ارتفاع کمربند چرمی است . این پارامتر می بایست به میزان ای باشد که دستکم بعداز عبور از سگک کمی از آن باقی بماند . ارتفاع کمربند نباید آنقدر کوتاه باشد که با مشقت در ترک اولیه بسته شود . 

دقت فرمائید , کمربند چرم خویش را حتما دو تا سه سایز بزرگتر از سایز شلوار خویش خریداری نمائید . در صورتی‌که سایز خویش را نمی دانید کافی است کمربند را بدور کمر خویش بپیچید تا میزان سرانگشتی آن را بدست آورید . 

۲ - سگک کمربند مردانه 
در حالتی که قصد پوشیدن کت و شلوار و جامه قانونی را دارید , سگک کمربند شما بایستی کوچک و دقیق باشد . هر چند امروزه کمربندهایی با سگک های بزرگ مد شده‌است البته دقت داشته باشید که‌این جور از کمربندها برای شلوار جین و تیپ های غیررسمی دلخواه است . 

به یاد داشته باشید که در صورتی‌که از دکمه سردست استفاده می‌کنید , سگک کمربند , دکمه ها و گیره کراوات شما می بایست از یک جنس بوده و دارنده رنگ و لعاب شبیه باشند . 

۳ - رنگ کمربند مردانه 
حتما اعتنا داشته باشید رنگ کمربند چرمی شما با رنگ شلوارتان هماهنگ باشد . در غیر اینصورت نمای جالبی از تیپ شما در ذهن سایر افراد باقی نمی ماند . 

ارزش کمربند چرم به عوامل مختلفی زیرا : مارک تولید کننده آن , جنس کمربند , رنگ و … مربوط است . 

در صورتی دوست دارید کمربند قابل قبولی برای کت و شلوار خویش گزینش نمایید می‌توانید با مراجعه به مغازه های مارال چرم در سراسر سرزمین از مشورت کارکنان فروش مارل چرم استفاده نمایید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.