charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

4 ویژگی های اساسی چرم، راهنمای بازنگری به نمرات چرم

یک راهنمای بازبینی برای نمرات چرم

چرم ماده ای است که بسیاری از آنها دوست داشتند برای انعطاف پذیری و دوام آن. این از پوسته های پوست حیوانات یا پنهان ساخته شده است و بسیاری از حیوانات مختلف برای ساخت چرم استفاده می شود. چرم دارای چهار دانه یا کیفیت اولیه است. اینها چرمی جامد، چرم با دانه بالا، چرم اصل و چرم اصلاح شده است.

کیف زنانه

بهترین چرم با کیفیت عالی است

چرم کامل دانه با سطح لوکس و صاف آن مشخص می شود و ضعف های کمی دارد. این محبوب ترین نوع چرم است. برای پاک کردن علائم طبیعی یا نقایص طبیعی از سطح آن، از شن و ماسه، صیقل داده شده یا بافت استفاده نشده است. الیاف آن پایدار و با دوام هستند زیرا دانه حذف نشده است. چسبندگی کمتری در چرم از هر گونه تماس طولانی مدت وجود دارد زیرا دانه دارای مشخصه تنفس است. این نوع چرم راحت نیست. در عوض، یک پاتین تولید می کند که یک لایه نازک است که چرم را از آسیب های پوشیدن یا خوردگی محافظت می کند. آن را نیز می دهد چرم نگاه زیبایی شناسی. این در ساخت کفش با کیفیت و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.


این دو محصول به پایان رسید؛ آنیلین و نیمه آنیلین. چرم آنیلین مطلوب ترین در ساخت چرم است. این رنگ به طور انحصاری با استفاده از رنگ های محلول بدون پوشش بالا با رنگدانه نامحلول یا رنگ پودر پوشش می دهد. نیمه آنیلین دارای پوشش محافظتی نازک است که از رنگ آمیزی و پوشیدن آن محافظت می کند.


پوست چرم معمولی رایج ترین است

چرم Top-grain دارای بالاترین درجه از چرم کیفیت بالا از رده محصولات چرمی است. این لایه با انعطاف پذیری و نازک تر است زیرا لایه آن از بین می رود. سطح آن شسته شده است، و یک کت finish اضافه شده است تا آن را با تنفس کمتر با احساس پلاستیکی و این باعث می شود آن را خنک تر. همچنین، پینا را توسعه می دهد که آن را از آسیب و خوردگی محافظت می کند و طول می کشد. این دارای مقاومت در برابر لکه است و ارزان تر از چرم کامل است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند که این نوع چرم را خریداری کنند زیرا که با دوام و راحتی در دسترس است.


4 ویژگی اساسی چرم


چرم واقعی اعلامیه ای در مورد صداقت آن نیست

چرم اصل از پالت واقعی ساخته شده است. در یک کلاس از محصولات چرم واقعی، محصولات چرمی اصیل کمترین کیفیت را دارند. این محصولات پس از تولید محصولات با کیفیت از چرمی ساخته می شوند. محصولات تولید شده از آن به نظر نمی رسد و یا احساس راحتی در مقایسه با ساخته شده از چرم با کیفیت بالا. به همین ترتیب، محصولات ساخته شده از چرم اصل به مدت طولانی قبل از اینکه از بین بروند. با این حال، اکثر مردم می توانند از این نوع از محصولات چرمی به عنوان آنها به طور گسترده در دسترس باشند.


چرم اصلاح شده دانه ای اصلاح شده است

چرم اصلاح شده دانه نیز به عنوان دانه شناخته شده شناخته شده است. این یک نوع خاص از چرم است که با استفاده از چرم سازان با تجربه، اصلاح شده و ثابت می شود تا عملکرد آن و کیفیت زیبایی شناسی آن بهبود یابد. پنهان هایی که در ساخت آن استفاده می شود، از استانداردهای مورد نیاز برای تولید چرم آنیلین و چربی های دباغی مواجه نیست. دانه های مصنوعی با استفاده از رنگ ها و / یا لکه ها در بالا و لباس پوشیدن استفاده می شود. ضعف ها معمولا شسته شده و سپس اصلاح می شوند. دانه اصلاح شده برای ساخت چرم رنگی استفاده می شود. این نوع چرم معمولا به راحتی در فروشگاه ها موجود است و ارزان تر است.


مجموعه دمپایی دمپایی CP با مجموعه ای از چرم ناپا ساخته شده است که پس از آن به راحتی برای آسایش پای خود ساخته می شود. در بخش بعدی ما خوانندگان ما را به هنر برنزه کردن گیاهان معرفی می کنیم و به پرسش های متداول پاسخ می دهیم "آیا این وگان است؟"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.