charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

چرم نبوک شتر

به یاری این دو ویژگی به راحتی میتوانید تفاوت چرم شتر با اشکال دیگر چرم ارگانیک را تشخیص دهید . صرفا کافی‌ست آن را مشاهده کنید و لمس کنید: چرم گاوی در مقایسه با چرم شتر نرم‌تر می باشد و در مدل خویش چرم خوبی هست . ولی چرم شتر از اصالت و شخصیت بیشتری برخوردار می‌باشد . در این چرم نقش و نگارهایی وجود داراست که اختصاصی به شخص می باشد و در زیبایی محصول تولید شده به شکل محسوسی اثر می‌گذارد . 

کیف دوشی


چرم نبوک شتر، با کیفیت‌ترین عضو خانواده چرم شتر است، چرا که کلیه ویژگی‌های متمایز چرم شتر را یک‌جا دارد: مقاوم و به یادماندنی است، نقوش چرم طبیعی در آن به شکل محسوسی دیده می شود و پس از مدتی استفاده، کلاسیک و با اصالت جلوه می کند . 



یک سری 

پاراگراف درباره رنگ چرم شتر 

رنگ چرم شتر ، نسبتاً هیچ شباهتی با رنگ‌های متفاوت محصولات چرمی دیگر ندارد . از آنجایی که چرم از دباغی پوست بدست می‌آید، می‌توان خاطرنشان کرد رنگ ارگانیک چرم ، به عبارتی رنگ پوست است: رنگی مابین صورتی و استخوانی . 

همین اکنون به کف دست خود نگاه کنید تا رنگ نخستین چرم را ببینید! 

با پیشرفت‌هایی که در تکنیک‌های رنگرزی مدرن اتفاق افتاده است، تولید ها چرمی با رنگ‌هایی ایجاد می شوند که تا پیش از این چندان رایج نبودند: از قهوه‌ای گرفته تا طلایی و نقره‌ای! رنگ‌هایی که حال در در بین خریداران بسیار محبوبند . با این وجود در بین خریداران، رنگ شتری این چرم نیز دوستداران مختص خودش را داراست . 


رنگ چرم شتر .jpg 


رنگ 

چرم شتر در کیف های مردانه 


برای 

خرید کیف چرم شتر کجا برویم؟ 

حال که با ویژگی‌های خیره کننده این چرم آشنا شده‌اید، می توانید با استعمال از کد تخفیف « nzd10 » از 10درصد تخفیف ویژه مخاطبان تارنما سیمرغ به کار گیری فرمائید . کافی‌ست همین حالا با کلیک بر روی عبارت « خرید کیف چرم» ، مدل‌های گوناگون کیف‌های چرم شتر را در دکان اینترنتی نوزده بررسی و تعیین نمایید . مغازه اینترنتی نوزده، اصالت، کیفیت و سلامت فیزیکی همگی تولیدها چرمی خود را تضمین می نماید و کالای خریداری گردیده را با 10 روز ضمانت بازگشت، به چهره مجانی برای شما ارسال می کند . 


برای خرید کیف چرم شتر کجابرویم؟ .jpg 


برای 

خرید کیف چرم شتر کجابرویم 


یکی از مرکزها دارای اهمیت تولید چرم شتر ایران، شرکت چرم مَنطِ می‌باشد . این کمپانی با پیشینه ای 55 ساله تمرکز دارای اهمیت خود را به تولید چرم شتر اختصاص داده میباشد و پرورش خیره کننده‌ای در تولید تولید ها یگانه و متفاوت از این چرم داشته میباشد . چرم مَنطِ با وجود افزایش بها مواد اولیه در سال‌های اخیر، توانسته هست محصولات خویش را با ثبات بها بیشتری عرضه کند . از این رو خیر تنها فروش این تولیدات با کاهش رو به رو نشده میباشد بلکه، این کمپانی با نگاهی به بازارهای جهانی، آغازگر فرایند رو به رشد ساخت این چرم در کشور ایران است . دکان اینترنتی نوزده به عنوان نماینده فروش تولید ها این برند در فضای مجازی شناخته می شود . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.