charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

سر موفقیت کیف های ” فندی ” چه بود ؟

کیف چرم

فندی , ( Fendi ) کمپانی ایتالیایی فعال در قضیه پباده سازی و ایجاد خرقه و کالاهای گران قیمت است . 

مشهورترین محصول کمپانی فندی , کیف‌های دستی باگتی آن می‌باشد . ( کیف دستی نوعی کیف است که عمدتاً مورد استفاده خانم‌ها میباشد . مقدار کیف‌های دستی در مقایسه دیگر کیف‌ها , میانگین تا بزرگ به شمار میاید . این دسته کیف‌ها معمولاً به صورت مد روز پباده سازی و مورد استفاده قرار میگیرند . کیف‌های دستی معمولاً برای حفظ و حمل وسایل فردی مانند اسباب پیرایش , موبایل , برس , جور کلید , کیف پول , سکه و غیره مورد استفاده قرار میگیرند ) 

مثال ای از محصول ها سماء چرم 

خرید کیف دستی چرم دست دوز 

کیف چرم 

نسبتاً در سال 1925 بود که ” ادواردو ” و « ادل فندی ” کمپانی “ فندی ” را در شهرvia del piebiscito در رم ایتالیا فعال سازی کردند . 

بخش اعظم تخصص این موسسه کوچک در عرضه اجناس باکیفیتی از قبیل کیف دستی و محصول ها چرمی ارگانیک و پشمی بود . 

استفاده از چرم ممتاز و کیفیت خوب و همینطور دخالت هنر دست در دوختن این کیف ها , فندی را به مرتبه و منزلت بالایی در بین شرکتهای عرضه کننده کیف افزایش اعطا کرد . ( خصوصیت دست دوز بودن چرم , در همگی اوقات همواره مورد دقت بوده است , سماء چرم هم کوشیده است تا این دو خصوصیت را سرلوحه عمل خویش قرار دهد ) . 

این جهش سبب شد که آن‌ها به فعال‌سازی مغازه بزرگ تری در شهر « ونتو » بیاندیشند , که در غایت با آغاز این مغازه شهرت آن‌ها در سراسر ایتالیا پیچید . 

کیف های دستی فندی در ده سال 1980 در ایالات متحده ظواهر شدند . البته به دلیل استفاده از چرم کیفیت بالا باکیفیت و محبوبیت این مارک در میان مردمان ایتالیا و رم این کیف ها به صورت اعتقاد نکردنی به فروشندگان در سراسر ایالات متحده ضربه زد . 

علاوه بر سبک یراق , گونه های بافت , چرم های رنگ شده و دباغی شده , پباده سازی کاربردی این کیف های دستی , صورت و شمایل حیاتی به آن‌ها اعطا کرد . 

از این رو سیل تقاضای مردمان برای عرضه نوع های تازه یکی بعداز دیگری وارد بازار میشد . در سال 1997 , سیلویا ونتورینی فندی , با توسعه و گسترش سبک کیف های فندی , کیف باگتی را پباده سازی و عرضه کرد . شاخصه این جور کیف ها این بود که در زیر بازو مثل یک نان باگت حمل می‌شد . این گونه کیف ها در بیش تر از 600 جور گوناگون عرضه شد که تمامی از گونه های پارچه های غیر معمول تنظیم می شدند . این کیف ها به دلیل گستردگی در تعیین و میزان زیاد خوب میان مردمان همگانی شد . کمپانی فندی بعدا کیف « اسپای » را در سال 2005 روانه بازار کرد که به سرکشی دیگری از کیف های فندی باعث شد . 

حدودا در سال 2006 کمپانی فندی با پباده سازی تازه و تازه زیر تیتر کیف های « بی فندی » به بازار ورود پیدا کرد . این کیف ها در اشکال چرمی و پارچه ای عرضه شدند . ولی نکته مهم که در تمام کیف های فندی به دیده میخورد , پباده سازی لوگوی این کیف ها است . 

لوگوی فندی به طور دو سخن اف ( F ) است که یکی‌از اف ها به صورت رمز و ته است . نشانه فندی روی تمام کیف ها و اجناس یا این که در باطن و یا این که خارج آن ها چاپ می‌شود . لوگوی بی سابقه این کیف یا این که روی چرم حک میشود و یا این که روی گونه های آن چاپ می‌شود , البته دارا بودن نشانه فندی بر روی آن‌ها , مدل اساسی را از تقلبی معلوم می نماید . 

کیف فندی 

بخش اعظمی از کیف های فندی دارنده یک کاور غبارگیر است که برای محافظت سلامت کیف پباده سازی گردیده اند . کیف های فندی همینطور دارنده یک کارت ویژه ای می‌باشند که نشان میدهد این کیف فندی حقیقی و اصل است . 

کمپانی فندی اکنون حدود 160 دکان گران‌قیمت در 25 میهن دنیا دارااست . این کیف ها در رنگ ها و سبک های دوچندان گسترده ای می باشند . کمپانی فندی برای 100 سال است که کیف های با کیفیتی پباده سازی نموده است که زیبایی و پباده سازی بی سابقه آن‌ها سبب ساز شده , بیشتراز پیش دوست داستنی شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.