رئیس ادله سواروسکی با اشاره به اینکه ما خوشحالیم که به بازار آینده داری همچون جمهوری اسلامی ایران وارد شدیم، بیشتر کرد: گروه پباده سازی درسا و سواروسکی همواره از ماه های گذشته در ارتباط بودهاند تا بتوانند بسیاری از تولیدها مورد پسند اهل ایران ها را همگام با صنعت پوشش بینالمللی به مخاطبان ارائه دهد .
در بخش دیگری از این مراسم امیر کاظم نوروفروغ محمدی بنیانگذار و رییس هیئت مدیره درسا با بیان اینکه برای آتی پژوهی اقتصاد ایران، می بایست به فرهنگ وتمدن اقتصادی مرز و بوم بپردازیم، اظهار کرد: امیدوارم فرصتی که امروزه در صنعت و ایجاد بخش پوشاک مملکت قرار گرفته، بتوانیم اقتصاد مرزو بوم را شکوفا کنیم . شرط شکوفایی اقتصاد ، دقت به نیاز های جامعه میباشد . کیف پول
وی در پاسخ به این پرسش که ورود چرم درسا به همراه سواروسکی را در بازار های بین الملل را چگونه محاسبه میکنید؟ تصریح کرد: مجموعه چرم درسا در حیث داراست که به تیتر یک برند مطرح وارد بازار بینالملل شود تا طراحی و تولید ها ایران را به سایر کشورها نشان دهد .
همچنین در کناره این مراسم از کلکسیونهایی با طراحی برگرفته از نقوش پارسی و با به کار گیری از کریستالهای مارک سواروسکی با اسم های خنت، ترمه، لاوین و تاروس پردهبرداری شد .
در نقطه نهایی مراسم نیز علی لشگری عضو هیات مدیره و دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران، حمید قبادی دبیر کارگروه هدایت مد و خرقه وزارت فرهنگ وتمدن و راهنمایی اسلامی، محسن خردمند سر کردگی اتحادیه سراجان تهران، دکتر معالج احمد آبادی معلم علم بازاریابی و عضو قانونی هیات علمی دانش گاه شهید بهشتی، کالج مدیر و حسابداری، پزشک معالج شهریار شفیعی مدرس برندسازی و سر کردگی هیات علمی آکادمی مارک ایران، شاهین فاطمی و امیرکاظم نورمحمدی، بنیانگذاران مارک درسا، علی حاج نورمحمدی، مدیرعامل خانه درسا و اندرو موجیکا رئیس ادله برند سواروسکی حضور داشتند که در سخنان امیدبخش خود، به اهمیت برندسازی و ایجاد زمینههای اشتغال آفرینی برای زنجیره بها چرم و کفش و همچنین بکارگیری متودهای بازاریابی برای ارتقاء سهم بازار اشاره کردند .