charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

روش های حفظ از کفش چرم و جیر


کفشی را که خریداری میکنید مدام به به عبارتی موقعیت نخستین باقی نمی ماند به این دلیل‌که بایستی اصول و نکات حیاتی برای محافظت از آن‌ها رعایت شود تا فرم و زیبایی کفش شما همانند روز اولیه محافظت شود . 

موردها زیر می تواند در مسئله محافظت کفش بشما یاری دهد : 

روش رفتن بسیار می‌تواند بازه کارآیی کفش را از بین غالب شود , بدین ترتیب لایه ی ظرافت از کائوچو به تخت کفش بچسبانید تا از جذب آب و لیز تناول کردن جلوگیری شود . با این عمل می توان ارتفاع قدمت کفش را به یک‌سری سال ارتقاء اعطا کرد . 
پاشنه اولی نصیب از کفش است که از بین می‌رود مخصوصا در صورتی‌که مضاعف روش می‌روید و یا این که روی پا می ایستید . به محض فرسوده شدن و ظواهر شدن میخ پاشنه , فورا برای تعمیر آن مبادرت نمائید . 
به هنگام خرید کفش از هر مدل جنسی که باشد , آن را با اسپری اختصاصی ضدآفتاب بپوشانید تا درمقابل جذب آب باران و هر دسته مایع حفظ شود . این فعالیت را سالی چهار توشه در اولِ هر فصل انجام دهید . 
در صورت لک افتادن کفش ها فورا آن را منزه نمائید . برای این فعالیت از دستمال قابل انعطاف یا این که برس واکس استفاده فرمایید و به آرامی کار فرمائید . درخصوص کفش های چرمی بدانید لکه های نمکی به صورت دایم به کفش جراحت میرساند ; با پارچه ای که پاره ای نم داراست آنان‌را منزه فرمائید . 
برای نگهداری صورت و ظواهر کفش , به ویژه کفش های تر که به هنگام کم آب شدن از صورت میفتند باطن آنان را پر‌از خبرنامه فرمایید . چکمه ها را هم در موقعیت خوابیده قرار دهید . 
برای ساخت ظواهر خوبتر در کفش های کهنه از واکس استفاده نمائید . روی کفش های چرمی را با ماده قابل انعطاف کننده چرب نمایید تا چربی به چرم برگردد و کفش قابل انعطاف شود . برای پوشاندن خط هی تولید شده روی کفش از واکسی کم رنگ خیس از کفش استفاده نمائید . 
کفش ها را در کمدی با دمای اتاق محافظت نمایید . هوای گرم سبب عده شدن کفش های چرمی میگردد . قرار دادن کفش نم دار در باکس منجر پرورش باکتری و کپک و تولید بوی نامطبوع می‌شود . 
توصیه میکنیم هفته ای دو یا این که سه توشه از کفشی غیر از کفش دائمی تان استفاده نمایید . اما مسلم است که می‌دانید داشتن تعدادی جفت کفش قدمت هرمورد را اضافه می نماید . 
شایسته ترین شیوه نگهداری کفش در قبال گرد و خاک قرار دادن آن در کمد دیواری یا این که جاکفشی های کمدی است . در صورت قرار دادن کفش ها باطن جاکفشی مسافت ی بین آنان‌را رعایت فرمائید ( قرار دادن کفش های چرم کنار ورنی ها منجر رنگ دادن آنان به نیز میشود . ) 
اگر که هنگام پوشیدن کفش نقص‌ دارید از پاشنه کش استفاده فرمائید تا نیز پایتان و نیز پاشنه ی کفش زخم نبینند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.