charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

اجناس چرمی شایع ترین لکه ها برای از بین بردن کیف های دستی

، نشانه های انگشت هستند، اما درمان های ساده و معمولی آنها را متوقف نمی سازد تا به مناطق رنگارنگ ناخوشایند متوقف شود.

نوع تمیزکاری که باید استفاده کنید، همانطور که همیشه بر روی نوع کیف چرم ساخته شده است، بستگی دارد. در اینجا چند راهنمایی allaboutleather.co.uk به مراقبت کیف دستی ...کیف زنانه چرم

چرم دانه ای کمربند چرم

به طور منظم گرد و خاک یا قلم مو را با یک برس نرم و یا تمیز کردن با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
درمان با پاک کننده های اختصاصی یا پلی استر باید به شدت به دستورالعمل های تولید کنندگان چسبیده شود. هرگز از مقادیر بیش از حد استفاده نکنید - هرچه کمتر بهتر است.
یکبار یا دو بار در سال، کیف دستی را با پارچه ای که با روح سفید پوشیده شده است پاک کنید تا سطوح چرم را کاملا از واکس های قدیمی و تغییر رنگ تغییر دهید و غیره. پس از آن یک روش بسیار ساده با لهستانی اختصاص داده می شود و در نهایت با یک پارچه تمیزی نرم.
کیف چرمی حق ثبت اختراع

در صورت لزوم با یک پارچه مرطوب، به همراه مواد شوینده خنثی کمی تمیز کنید.
پوسته پوسته پوسته پوست باید با تهیه سیلیکون برای محافظت از آنها درمان شود.
آلودگی های جزئی بر روی تمام چرم های دانه ای می تواند به طور مرتب با پاک کردن ملایم با یک پاک کننده لاستیکی نرم هند برداشته شود.
چرم جیر

به طور مرتب با قلم مو جادویی نرم و یا به آرامی با یک بلوک پلاستیکی فوم بشویید.
لکه های کوچک و علائم ممکن است با یک پاک کننده لاستیکی سخت یا با لمس کردن سطح با یک کاغذ جیبی خوب برداشته شوند.
چرم باید رنگ و ظاهر خود را حفظ کند، اگر آن را به طور منظم با یک محصول اسپری فلوئورو کربن درمان می شود. این مواد ضد آب چرم را ایجاد می کنند و از گریس و گرد و خاک محافظت می کنند.
طیف وسیعی از محصولات تمیز کردن جوراب و رنگ آمیزی در بازار وجود دارد و این نتایج عالی خواهد بود - با توجه به توصیه های سازندگان محصولات به شدت مشاهده می شود.
مراقبت در فروشگاه

کیف های دستی در انتظار نمایش و فروش باید در یک اتاق آرام، خشک، خوب تهویه نگه داشته شود و از نور مستقیم خورشید محافظت شود. آنها باید با کاغذ بافت اسیدی بسته بندی شده و در جعبه ها نگهداری شوند.
نگهداری کیف های دستی چرمی در ظروف پلاستیکی توصیه نمی شود زیرا ممکن است منجر به تغییر رنگ چرم شود.
اگر زمان کافی داشته باشید، کیسه های چرمی با کیفیت بالا از قبیل تمساح، مارمولک و کیسه های کت و شلوار، یک پوشش نور از موم سیلیکون داده می شود و با پارچه خشک نرم جلا داده می شود تا از آنها محافظت شود و در هنگام استفاده اولیه نگهداری شود.
کیسه های روی صفحه نمایش باید از گرما و نور مستقیم خورشید محافظت شوند، زیرا هر دو می توانند تغییر رنگ ایجاد کنند. متناوبا با استفاده از جاذب های نور نوری در پنجره ها، محافظت از چرم را از این تاثیرات مضر محافظت می کند.

بهترین گزینه های کت چرم زنانه


هیچ چیز قابل توجهی نسبت به چرم بر روی یک زن از سر تا پا وجود ندارد. این نه تنها به این دلیل است که چرم یک ماده محبوب است، بلکه همچنین در مجموعه ای از سبک های کلاسیک، احساساتی، با دوام و قدرتمند است؛ این بسیار متنوع و متناسب با لباس های بسیاری است. چگونه یک زن در یک کت چرمی، همراه با هر گونه لوازم جانبی چرم مانند کیف دستی، به سادگی هیجان انگیز است. آسان برای انتخاب گزینه های ژاکت چرم زنانه برای خودتان. کت چرمی هرگز ناامید نشوید. تطبیق پذیری و طراحی آنها اغلب آنها را به خوبی در بدن، به ارمغان می آورد نگاه مد روز و مرسوم، و بسیاری در مورد شخصیت واقعی از پوشنده.
کت و شلوار زنان کت و شلوار نکات و کلاهبرداری
هنگام خرید یک کت چرمی برای زنان، چندین جنبه اصلی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در زیر برخی از آنها ...

1. چرم اصل
انتخاب یک قطعه واقعی از چرم، به ویژه اگر آن را اولین ژاکت خود را، نیاز به اندیشه کمی. کت های جعلی وجود دارند که مشابه با حقیقی های مشابه هستند - همان بافت، نگاه و احساس. بنابراین، بررسی کنید که آیا فروشنده تضمین 100٪ در لباس را فراهم می کند. اگر می توانید چنین اطمینانی داشته باشید، باید آماده پرداخت آن باشید. اما البته خرید یک کت چرمی واقعی به معنای تعدیل به بودجه شما تا حدودی است. این به سادگی اجتناب ناپذیر است با چرم اصل، شما باید مایل به پرداخت کمی اضافی.

2. چرم حیوانات مورد استفاده در جلیقه؟
در طول بازرسی، از فروشنده بپرسید کدام پنهان حیوان در لباس استفاده شده است، بنابراین شما باید از کیفیت آن بهتر بدانید. چرم لمینت همیشه بهتر از گاو یا گوسفند است. سلیقه ای سبک و راحت است، دوام بیشتری دارد و با لمس نرم و لطیف روی پوست می شود.

3. کت پوشش
این یکی از قسمت هایی است که اکثر مردم اغلب هنگام خرید یک کت چرمی پرش می کنند. بازرسی لنزها و اتمام لمس یک ژاکت همانند کیفیت چرم آن مهم است. اگر شما در آب و هوای سرد زندگی می کنید و به دنبال یک ژاکت گرم و راحت هستید، سپس یک پوشش کاشا را با استفاده از یک پوشش تیزهوشی به جای یک پوشش پنبه ای بپوشانید.

دختر کت چرمی مد 4. جت ساخته شده و نام تجاری است
کره های چرمی آمریکایی ساخته شده در آمریکای شمالی شیک و گران هستند. با این حال، اگر بتوانید از آن استفاده کنید، بهتر است از واردات ارزان تر و کم کیفیت آسیایی جلوگیری شود. اما حتی با محصولات محلی، ابتدا باید اصالت خود را بررسی کنید. بر روی نام های تجاری تمرکز نکنید. برای کتهای چرمی ساخته شده توسط تولید کنندگان معتبر که برای تولید محصولات با کیفیت برای زنان شناخته می شوند، بروید.

5. رنگ و طراحی
اقلام چرم در رنگ های مختلف قرار می گیرند، اما کت های سیاه و قهوه محبوب ترین هستند. رنگی که انتخاب میکنید باید چیزی را که قبلا در کمد خود دارید را مکمل کنید. سعی کنید یک کت چرمی را در رنگ های خنثی خریداری کنید، یکی بدون جزئیات فوق العاده پیچیده. یک ژاکت با حداقل جزئیات برای مدت زمان طولانی شیک تر باقی می ماند. با این حال، بهتر است که طعم و مزه شخصی خود را در رنگ و سبک خود انتخاب کنید و انتخاب کیف چرمی خود را نشان می دهد.

تمیز کردن نکات و ترفندها
اکثر کتهای چرمی که امروز خریداری شده است، از قبل تهیه شده است. با این حال، هنگامی که یک خریداری کرده اید، وقت آن رسیده است تا کمی مراقبت ویژه ای از آن اطمینان حاصل کنید که از طریق سال ها استفاده از آن لذت ببرید. بنابراین، آیا شما یک برچسب طراح، یک کلاسیک پرنعمت و یا کت چرم موتور سیکلت با ارزش برای زنان است، در زیر برخی از راهنمایی های تمیز کردن برای کمک به حفظ لباس خود را همیشه نگاه بزرگ است.

کت خود را برای محافظت از آن در برابر رطوبت با استفاده از روغن های موضعی و سایش مقاوم در برابر آب برای افزایش عمر خود استفاده کنید.
هنگامی که هنوز تازه هستند، از نوشیدنی و نوشیدنی های مواد غذایی مانند ریختن اسپاگتی ها با یک راه حل صابون ملایم استفاده کنید. اجتناب از مواد شوینده خشن.
بلافاصله پس از پاک کردن تمام اشکالات و جاده های جاده ای، زمانی که مجاز به خشک شدن و مدت زمان طولانی در جلیقه می شود، می توان آن را بسیار سخت کرد.
قبل از اینکه تمیز کردن منظم را شروع کنید، هر قالب یا کپسول را روی ژاکت بشویید. این را می توان با استفاده از یک اسپری جداگانه پاک کردن چرم یا استفاده از یک پارچه تمیز و ملایم بدون پارچه بدون پارچه ای استفاده کرد.
بر خلاف کت چرمی جلیقه، کت چرم جیر و چرمی باید با روش متفاوت رفتار شود. تغییر رنگ ناگهانی و یا سستی در کتهای جین باید با مسواک زدن با یک برس نرم، و نه از طریق شستشو حذف شود. آب یافت شده است به رنگ و تغییر بافت پوست چرم جیر.
سبک های ژاکت چرم زنانه

با نگه داشتن این گزینه ها و سبک های کت چرم زنانه، می توانید یک ژاکت که به سبک مد خاص خود شما مناسب است، پیدا کنید. موارد چرم، هنگامی که به خوبی درمان می شوند، می تواند در دهه ها گذشته باشد و برخی از سبک ها مانند کت های بمب افکن و کاپ های موتور سیکلت، هرگز به نظر نمی آید که از مد بیرون بیایند. در حالی که یک کت چرمی ممکن است در ابتدا به نظر گران قیمت باشد، هزینه آن واقعا به طور اساسی کاهش می یابد، زمانی که شما در نظر بگیرید که چقدر سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

چای سبز برای برنزه کردن خوب است

چای سبز برای برنزه کردن خوب است
چرم دباغی سبزیجات فرآیند چرم دباغی سنتی و کمتر خطرناک، شما ممکن است بخواهید کالاهای چرمی را که دباغی گیاهی داشته اید خریداری کنید. این یک روش سنتی است که از مواد طبیعی و محصولات استفاده می کند. این روزها بسیاری از آجیل ها با استفاده از 100٪ روند برنزه سازی سبزیجات وجود ندارد. با استفاده از این روش پوست ها در مشروب های سبزی خیس می شوند. این یک فرایند وقت گیر است به عنوان یک سری از خنک کننده مورد نیاز است. چرمی که سبز شده است، معمولا ضخیم است، اما هنوز هم قابل انعطاف است. این نوع چرم می تواند قالب، کشش و نفس بکشد. این نوع فرایند دباغی هیچ مواد شیمیایی خطرناک و سرطان زا نیست و در محیط دشوارتر از دودکش کروم است.
ضعف دباغی سبزیجات
چرم مشمربندی سبزیجات نیز کمی کمی از چرم ساخته شده از چرم ساخته شده است. این به این معنی نیست که گرما را حفظ کند و اگر بیش از حد گرم شود ممکن است کوچک شود

پوستهایی که با برنزه کردن سبزی ایجاد میشوند ظاهر نیستند. علاوه بر این، آنها در مجموعه گسترده ای از رنگ های موجود نیست که می تواند توسط دکوراسیون کروم تولید شود. این نوع چرم با استفاده از مواد طبیعی مانند پوست درختان کاج، توس و درخت بلوط رنگ می شود. با این روند طبیعی، هر قطعه از چرم است که برنزه یک آیتم منحصر به فرد در اختیار داشتن خود را دارد، یکی از نوع غنی، گرم، رنگ طبیعی می شود. در حالی که این قطعا می تواند یک پیشرفت برای بسیاری از مردم است، می تواند موارد مطابق از مبلمان چرم کمی به چالش کشیدن. به دلیل فرایند طولانی و کارآمد، کالاهای چرمی که از طریق برنزه کردن گیاهی تولید می شوند، هزینه زیادی دارند.

آیا یک جایگزین وجود دارد؟
یک فرایند برنزه ترکیب روش های برنزه کردن سبزی و کروم است. این فرایند دو مرحله ای با دکوراسیون کروم شروع می شود. هنگامی که این فرایند کامل می شود، چرم حاصل با استفاده از مشروبات الکلی بارور می شود. این ترکیبی از عناصر خوب هر دو روش است. چرم حاصل از برنزه شدن کروم با دوام و نرم است. این نیز انعطاف پذیر و ضخیم به دلیل برنزه گیاهی است. این نوع چرم خوب است و به خوبی شکل می گیرد. افراد مبتلا به حساسیت های شیمیایی ممکن است مشکلات کمتر با چرم تولید شده در این روش به دلیل روند برنزه گیاهی ممکن است کمک به حذف برخی از مواد شیمیایی مورد استفاده در فرایند کروم برنزه.

لذت خرید آسان، سریع و مطمئن در فروشگاه اینترنتی نوزده / ۱۹

لذت خرید آسان، سریع و مطمئن در فروشگاه اینترنتی نوزده / ۱۹

فروشگاه اینترنتی نوزده یک وب‌سایت اینترنتی است که زیرساختی مناسب، کاربرپسند و مطمئن برای یک خرید آسان و لذت بخش را فراهم می‌کند. این فروشگاه، هم‌چون یک مرکز خرید معتبر و مطمئن، طیف وسیعی از کالاها و محصولات در سه دسته بندی چرم طبیعی، زیورآلات و محصولات بهداشتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سادگی و گستردگی خرید در دنیای مدرن امروز به شما این امکان را می‌دهد که در آسایش کامل و بدون این که زمان با ارزش خود را در ترافیک و مسیرهای طولانی تلف کنید، خریدی آسان انجام دهید. در فروشگاه ۱۹ ( فروشگاه ۱۹ ) ، به سادگی و با فراغ بال می‌توانید کالاهای گوناگونی از قبیل زیورآلات نقره، محصولات چرم طبیعی و محصولات بهداشتی را ببنید، بررسی کنید و تنها با چند کلیک ساده، انتخاب خود را با روشی آسان و مطمئن خریداری نمائید.

شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود در گوشه‌ای امن و راحت و در کم‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. درضمن، می‌توانید یکی از روش‌های مختلف پرداخت که متناسب با امکان شما است را انتخاب نمائید. اطمینان داشته باشید که در فروشگاه اینترنتی نوزده، پرداخت آنلاین وجه از طریق درگاه‌های اختصاصی و ایمن بانک‌های معتبر انجام می‌پذیرد.

 

[caption id="attachment_3326" align="alignnone" width="800"]لذت خرید آسان، سریع و مطمئن در فروشگاه اینترنتی نوزده / 19 لذت خرید آسان، سریع و مطمئن در فروشگاه اینترنتی نوزده / ۱۹[/caption]

چرا می‌توانید به نوزده اعتماد کنید؟!

فروشگاه اینترنتی نوزده ( فروشگاه اینترنتی ۱۹ )، اصالت و کیفیت کالاهای خود را تضمین کرده و خود را به ارائه‌ی بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت متعهد می‌داند. از این رو، تمام اجناس موجود در این فروشگاه، از بهترین برندها و تولید کنندگان یا وارد کنندگان نام آشنا، خوش نام و با سابقه تامین می شود که با دقت بالایی انتخاب شده‌اند. فروشگاه اینترنتی نوزده، همچنین ضمانت سلامت کالا و ارائه‌ی گارانتی معتبر را از تعهدات همیشگی خود می‌داند.

کالاهای خریداری شده از این فروشگاه در اسرع وقت و با مطمئن‌ترین روش‌ها ارسال می شود و در زمان مقرر به دست خریداران عزیز خواهد رسید. علاوه بر این، سایت نوزده ( سایت ۱۹ ) با ارائه‌ی تخفیف‌های دوره‌ای و قابل قبول، سهم کوچکی در شادی‌های شما خواهد داشت.

آیا در صنعت چرم ، چرم شتر مرغوب ترین چرم هاست؟

در این مقاله قصد داریم ابتدا به چند نکته در مورد صنعت چرم بپردازیم و در ادامه بیشتر در مورد انواع چرم حیوانی از جمله چرم شتر صحبت کنیم. چرم ، کالایی است که از دباغی کردن پوست حیوانات مختلف از جمله گاو، شتر و گوسفند به دست می‌آید. دباغی فرآیندی است که طی آن پوست از جنسی طبیعی با قابلیت فساد پذیری به جنسی مصنوعی با دوام و غیر قابل فساد برای استفاده در تولید انواع کیف چرم ، پوشاک، مبلمان، لوازم خودرو و سایر اقلام تبدیل می‌شود. این صنعت تاریخی از گذشته‌ی دور از ترکیب چوب و چرم وسایل و محصولاتی بدیع و فناورانه تولید می‌شده است. در عین حال نکته قابل توجه این‌جاست که بین صنعت چرم و صنعت خز تمایز مهمی وجود دارد. مواد خامی که در هر کدام از این صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، نشان دهنده این تمایز است. در تولید مرغوب ترین چرم مواد خامی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در واقع همان پوست است، از صنعت تولید گوشت به دست می‌آید و در واقع محصول فرعی فرآیند تولید گوشت است و به همین دلیل گوشت اینجا ارزش بیشتری نسبت به چرم پیدا می‌کند. اما در تولید خز در واقع این گوشت است که در رده‌ی دوم قرار می‌گیرد، این بدان معنا است که در تولید خز، حیوانات را به خاطر استفاده از پشم‌شان جهت تولید خز کشتار می‌کنند و در کنار آن از گوشت آن‌ها هم جهت تأمین نیازهای گوشتی بهره می‌برند، اما هدف اصلی در اینجا نه گوشت که خز است. زمانی که حیوانات تاکسیدرمی می‌شوند به راحتی می‌توان از پوست آن‌ها استفاده کرد هر چند که نباید این نکته را فراموش کرد که تاکسیدرمی بیشتر برای استفاده از سر و گردن و پشت حیوانات تاکسیدرمی شده صورت می‌گیرد. پوست حیوانات به دلیل چسبندگی‌شان در صنایع تولید چسب و هم چنین تولید ژلاتین مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید چرم صنعت پر سودی است و از طرق مختلف می‌توان آن را تهیه کرد.

[caption id="attachment_3305" align="alignnone" width="800"] آیا در صنعت چرم ، چرم شتر مرغوب ترین چرم هاست؟[/caption]

انواع چرم حیوانی

به چرمی که از پوست حیوانات نظیر گوسفند، بز، گاو، شتر به دست می‌آید، چرم حیوانی می‌گویند.

چرم گوسفند چرم زیبا، مقرون به صرفه و با کیفیت و دوامی است، بسیار پر سود است و به لحاظ ریالی ارزش فراوانی دارد.

چرم گاو بسیار مقاوم و محکم است. این چرم بسیار سنگین تر از چرم بزی‌ست و از سنگین‌ترین چرم‌هاست. سطح این چرم نرم، ظریف، درخشنده و انعطاف پذیر است و به خاطر فرم پذیری ذاتی‌اش برای پوشاک بسیار مناسب است. تولید چرم گاو از زمان‌های بسیار دور به روش‌های سنتی مرسوم بوده است، امروزه هم در کنار روش‌های مدرن، روش‌های سنتی همچنان وجود دارد.

چرم بز به دلیل داشتن لانولین، نرم‌تر، کشسان‌تر و در نتیجه با دوام‌تر ازچرم گاو است. این چرم حالت استریچ دارد و در برابر نفوذ آب مقاوم است، بسیار گرم است و قابلیت تنفس دارد و به همین علت برای تولید

پوشیدنی‌ها مناسب است.

[caption id="attachment_3306" align="alignnone" width="800"] آیا در صنعت چرم ، چرم شتر مرغوب ترین چرم هاست؟[/caption]

چرم شتر که مرغوب ترین چرم حیوانی به حساب می آید به داشتن خاصیت کشسانی بالا و استحکام شناخته می شود. این چرم بادوام و نرم است و استقبال جهانی از آن روز به روز در حال افزایش است. چرم شتر به طور طبیعی بسیار با دوام‌تر، انعطاف پذیرتر و مقاوم‌تر از چرم گاو است و الیافی تا ده برابر متراکم‌تر دارد. به طور کلی چرم شتر برای دوخت انواع کیف، کفش، جاکارتی، جاکلیدی و ... مناسب می‌باشند. همچنین به خاطر مقاومت توام با استحکام دارای کاربردهایی در برخی صنایع است. در ادامه به صورت مختصر درباره انواع چرم شتر می خوانید:

این نوع چرم از فرآیند دباغی بر روی پوست گردن شتر تولید می شود و راه تشخیص این چرم وجود خطوط موازی می باشد.

اشبالت از لایه های زیرین چرم های اصطلاحا سنگین تولید می شود که د ردو حالت ساده و یا دارای طرح جهت مصرف تولید می شود.

این چرم از پرداخت سطوح و ظاهر چرم در انتهای پروسه دباغی تولید می شود. چرم هورس ضد آب به دلیل کیفیت و کارایی، مرغوب ترین چرم شتری محسوب می شود به همین سبب صادرات بالایی در صنعت چرم را به خود اختصاص می دهد. نرمی و رخ زیبای این چرم علاقمندان و مشتریان بالقوه زیادی را به خود جلب کرده است.

سطح صاف و یکدست و براق از ویژگی های چرم شتر لاگوانا می باشد. راه تشخیص این چرم از نمونه چرم گاو وجود دانه های بسیار ریز در سطح چرم شتر است.

به سبب قابلیت های بی نظیر چرم شتر، این محصول برای تولید انواع کیف چرم و کفش و پوشاک مناسب است و ویژگی های متمایز این چرم موجب گسترش روزافزون تولیدات چرم شتر در تمامی زمینه ها است. اگر تمایل دارید با محصولات چرم طبیعی متفاوت و منحصر به فرد باشید، برای خرید محصولات تولیدی با چرم شتر درنگ نکنید.