charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

اجناس چرمی شایع ترین لکه ها برای از بین بردن کیف های دستی

، نشانه های انگشت هستند، اما درمان های ساده و معمولی آنها را متوقف نمی سازد تا به مناطق رنگارنگ ناخوشایند متوقف شود.

نوع تمیزکاری که باید استفاده کنید، همانطور که همیشه بر روی نوع کیف چرم ساخته شده است، بستگی دارد. در اینجا چند راهنمایی allaboutleather.co.uk به مراقبت کیف دستی ...کیف زنانه چرم

چرم دانه ای کمربند چرم

به طور منظم گرد و خاک یا قلم مو را با یک برس نرم و یا تمیز کردن با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
درمان با پاک کننده های اختصاصی یا پلی استر باید به شدت به دستورالعمل های تولید کنندگان چسبیده شود. هرگز از مقادیر بیش از حد استفاده نکنید - هرچه کمتر بهتر است.
یکبار یا دو بار در سال، کیف دستی را با پارچه ای که با روح سفید پوشیده شده است پاک کنید تا سطوح چرم را کاملا از واکس های قدیمی و تغییر رنگ تغییر دهید و غیره. پس از آن یک روش بسیار ساده با لهستانی اختصاص داده می شود و در نهایت با یک پارچه تمیزی نرم.
کیف چرمی حق ثبت اختراع

در صورت لزوم با یک پارچه مرطوب، به همراه مواد شوینده خنثی کمی تمیز کنید.
پوسته پوسته پوسته پوست باید با تهیه سیلیکون برای محافظت از آنها درمان شود.
آلودگی های جزئی بر روی تمام چرم های دانه ای می تواند به طور مرتب با پاک کردن ملایم با یک پاک کننده لاستیکی نرم هند برداشته شود.
چرم جیر

به طور مرتب با قلم مو جادویی نرم و یا به آرامی با یک بلوک پلاستیکی فوم بشویید.
لکه های کوچک و علائم ممکن است با یک پاک کننده لاستیکی سخت یا با لمس کردن سطح با یک کاغذ جیبی خوب برداشته شوند.
چرم باید رنگ و ظاهر خود را حفظ کند، اگر آن را به طور منظم با یک محصول اسپری فلوئورو کربن درمان می شود. این مواد ضد آب چرم را ایجاد می کنند و از گریس و گرد و خاک محافظت می کنند.
طیف وسیعی از محصولات تمیز کردن جوراب و رنگ آمیزی در بازار وجود دارد و این نتایج عالی خواهد بود - با توجه به توصیه های سازندگان محصولات به شدت مشاهده می شود.
مراقبت در فروشگاه

کیف های دستی در انتظار نمایش و فروش باید در یک اتاق آرام، خشک، خوب تهویه نگه داشته شود و از نور مستقیم خورشید محافظت شود. آنها باید با کاغذ بافت اسیدی بسته بندی شده و در جعبه ها نگهداری شوند.
نگهداری کیف های دستی چرمی در ظروف پلاستیکی توصیه نمی شود زیرا ممکن است منجر به تغییر رنگ چرم شود.
اگر زمان کافی داشته باشید، کیسه های چرمی با کیفیت بالا از قبیل تمساح، مارمولک و کیسه های کت و شلوار، یک پوشش نور از موم سیلیکون داده می شود و با پارچه خشک نرم جلا داده می شود تا از آنها محافظت شود و در هنگام استفاده اولیه نگهداری شود.
کیسه های روی صفحه نمایش باید از گرما و نور مستقیم خورشید محافظت شوند، زیرا هر دو می توانند تغییر رنگ ایجاد کنند. متناوبا با استفاده از جاذب های نور نوری در پنجره ها، محافظت از چرم را از این تاثیرات مضر محافظت می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.