charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

یک استایل شیک زنانه

برای اینکه با یک استایل شیک زنانه در مهمانی‌ها بدرخشید، حتماً به یک کیف‌دستی خوشگل نیاز دارید . کیف‌های زنانه مدل‌های متنوعی دارند؛ از چرم‌های مرغوب ارگانیک تا کیف‌های ارزان‌قیمت با چرم تصنعی . این که کالا کیفتان عالی باشد مهم هست چون استمرار و کارایی‌اش را طولانی‌تر خواهد کرد البته مهم‌تر این می باشد که انتخابی داشته باشید که مطلوب استایلتان باشد . انتخاب مطلوب یعنی رنگ و جور کیف‌دستی‌تان را متناسب با جور لباس‌هایتان بخرید . در این مقاله «نیکوپی» برایتان مدل‌هایی از کیف‌اداری را تعیین و معرفی کرده است که دیدنش برای انتخاب خوب تر کمکتان خواهد کرد . 

چرم‌های 
کروکدیلی The-best-model-Bags-for-New-Year-1 

چرم‌های برجسته‌ای که اصطلاحاً به آن‌ها کروکدیلی می گویند مدام دوست داستنی میباشند . این مدل شیک و قشنگ با طراحی ساده‌اش یک تعیین فوق‌العاده لوکس می‌باشد . کیف‌های چرمی عسلی این خیر و خوبی را دارا‌هستند که آسوده با لباس‌هایتان ست خواهند شد به این مضمون‌ که هم با لباس‌های تیره و هم روشن به‌راحتی هماهنگ میگردند . برای هارمونی بیشتر خوب تر هست کفشتان را نیز از طیف قهوه‌ای شفاف تعیین نمایید . برای داشتن چنین کیفی حتماً می بایست یک استایل کاملاً قانونی و زنانه مثل کت‌ودامن و مانتوهای مجلسی داشته باشید . 

نقش‌هایی 
اصیل بر دل چرم The-best-model-Bags-for-New-Year-2 

این کیف چرم قشنگ با نقش‌های بته‌جقه اصیلش فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد؟ چرم‌هایی که نقش دارا هستند یک انتخاب کاملاً اختصاصی می‌باشند که با آنها در مهمانی‌ها خواهید درخشید . چرم ارگانیک آن‌ها قیمتی بالا البته آن‌قدر دوام و قدمت بلندی دارا‌هستند که تا سال‌های زیادی همراهتان خواهند بود . نقش‌های ایرانی‌شان آن‌قدر زیباست که با هر رنگ چرمی بی‌نظیر و عالی خواهد بود . این سبک کیف هم یک استایل کاملاً زنانه و رسمی را می‌طلبد . 

سنتی‌های 
خوش‌نقش و نگار The-best-model-Bags-for-New-Year-3 

نقش‌های فرش و گلیم ایرانی روی کیف قشنگ و چشم‌نواز از کار درآمده‌اند . این گونه کیف‌های دستی زنانه این نیکی را دارا هستند که به عامل تنوع رنگ در نقش‌هایشان با همگی رنگ لباسی ست خواهند شد . نیازی نمی‌باشد که کفشتان را هم سنتی گزینش فرمائید و چه بسا خوبتر می باشد متعددی شلوغش نکنید . درصورتی که مثل عکس ترکیبی از چرم و پارچه‌های کلفت گلیم‌مانند باشند، کیفی قشنگ و دوست‌داشتنی خواهند شد . بهتر هست این سبک کیف‌ها را با لباس‌هایی ست کنید که ناچیز نقش و نگار و ساده‌اند . 

سادگی 
زیباست The-best-model-Bags-for-New-Year-4 

این جور کیف‌های زنانه را حتماً دیده‌اید . جادار و بزرگ‌اند و پباده سازی ساده‌شان منجر گردیده شیک و کاربردی باشند . این نوع از جنس‌های مختلفی دوخته می شود که در حالتی که بتوانید چرم طبیعی‌اش را بخرید تا سال‌ها از خریدن کیف بی‌نیاز خواهید بود . به کار گیری روزانه و حتی در مهمانی‌های سمی دارند و خریدنشان یک تیر و دو نشان می باشد . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.