charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

–کیف چرم

گزینش کیف یکی‌از مساله حیاتی برای خانمها و آقایان است البته علاوه بر گونه کیف , منزه بودن آن‌ها هم خیلی با اهمیت است . برای پاک کردن درون کیف , کیف خویش را روی میز خالی نمائید و چیزهای به درد نخور را به دور بریزید . آن گاه به سراغ کیف پول خویش بروید , قبض‌های مورخ قبلی و فیش‌های دستگاه‌های خودپرداز را بدور ریخته و پول ها را تر و تمیز نمایید . چیزهایی که ضروری است حتما در کیف شما باشد کیف پول , موبایل و … است 


پاک کردن نصیب بیرونی کیف بسته به جنس آن متعدد است . 




–کیف چرمی : 


برای منزه و درخشان کردن کیف چرمی‌ روش‌های مختلفی را میتوانید به فعالیت ببرید . مثلا می توانید پاره ای وازلین و روغن کتان را با نیز ترکیب کنید و روی کیف بکشید . اندازه مازاد آن را با دستمال کاغذی پاک کنید تا لباس‌هایتان را کثیف نکند . آغشته کردن کیف به پوست پرتقال نیز در درخشان کردن آن مؤثر است . 




–کیف جیر و مخمل : 


برای پاک کردن گرد و خاک از روی کیف جیر , ابتدا روی آن برس زبری بکشید . بعد با یک دستمال قابل انعطاف پارچه‌ای آن را منزه کنید . استفاده از یک ورق سمباده نیز میتواند کمک کننده باشد . 

– کیف منجوق‌دار : 


یک تکه اسفنج را با کمی آب مرطوب کنید و به آرامی طوری که کیف زخم نبیند روی آن بکشید . 

– کیف پارچه‌ای : 


برای پاک کردن کیف پارچه‌ای از محلول آب و صابون استفاده کنید . در‌صورتی‌که لکه پاک نشد محلول آب و سرکه را آزمون فرمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.