charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

کدام گونه کیف چرم , کیف با کیفیتی است؟


دو فاکتور با اهمیت کیفیت و همینطور ارزش یک کیف چرم را گزینش مینماید , خراش‌های مرحله کیف و فرایند رنگ‌رزی آن . 
میزان خراش‌های مرحله یک کیف چرم در واقع به عبارتی خراش‌های ارگانیک روی پوستی است که در ایجاد کیف به فعالیت رفته است . چرم معمولا طبق میزان تمییزی مرحله و سالم آن در بخش روی کیف و پشت آن بها و ارزش‌گذاری میگردد . 
فرآیند رنگ‌رزی چرم به فعالیت رفته در کیف نیز میتواند قدمت چرم را ارتقا دهد و نیز آلرژی آن را نسبت به پروسه ارگانیک فرسایش کم کند . روند رنگ‌رزی یک کیف چرم می‌توان با استفاده از مواد گیاهی یا این که معدنی صورت بپذیرد . 

به صورت کلی یک کیف چرم باکیفیت می بایست سطحی قابل انعطاف و لطیف با زیردست ارگانیک داشته باشد و در آن از هیچ‌گونه الیاف تصنعی استفاده نشود . از هر کیف چرمی که وضعیت پلاستیکی داراست دوری کنید , این جور کیف چرم قدمت کمتری داراست . 
چرم تصنعی و مصنوعی علیه چرم اصل 
در‌صورتی‌که به کیفیت کیف چرم شک وتردید دارید پیشنهاد ما این است که آن را هیچوقت نخرید , یک کیف چرم اصل چنان کیفیت بالایی دارااست که فورا قابل تشخیص است . چرم ارگانیک بافتی تماما قابل انعطاف داراست که در آن هیچ چیز تصنعی و مصنوعی به فعالیت نرفته است . برای این‌که یک دسته کیف چرم کیفیت بالا تعیین نمایید , خوبتر است سراغ چرم فول گرین بروید , چرمی که رویکرد آن تغییر‌و تحول داده نشده و در واقع بافت به طور کامل ارگانیک پوست را با تمام خط و خش‌های آن دارااست . 

معمولا چرمی که در یک کیف چرم به عمل می رود از بخش پشت پوست است و تراز آن رنگ شده‌است که اما این گونه چرم استمرار یک کیف چرم فول گرین را ندارد .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.