charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

پرداخت چرم چه تأثیری بر ظواهر و همت آن دارد؟



پوست گاو , چرمی طاقت فرسا است البته به پردازش بیشتری نیاز دارااست تا به چرم مبلمان تبدیل شود . 

معمول ترین پرداخت مبلمان و مشهورترین آن برای قطعات پراستفاده دربرگیرنده فرآیندی سه چکیده میگردد : تزریق رنگ دانه به چرم , اسپری رنگ به مرحله آن و نگهداری با یک پوشش واضح . این فعالیت دارنده چند مزیت دربرگیرنده لکه های ارگانیک کمتر , حس سفت خیس بودن , نگهداری کمتر و آیتم های گزینش رنگ بیشتر است . 

برای چرم هایی با استفاده ی معمولی , رنگ های آنیلین یا این که نصفه آنیلین به فعالیت میرود . رنگ های آنیلین رنگ دانه هایی روشن میباشند که رنگی یک دست و نرمی به چرم می‌بخشند . 

برای قطعات مبلمان چرم با شایسته ترین کیفیت , رنگ های آنیلین بی نقص به فعالیت می‌رود . این کار ذره های ارگانیک چرم را نشان می‌دهد , آن را قابل انعطاف خیس می نماید و انعطاف پذیری اش را ارتقا میدهد . یک ضد لک سبک هم معمولا استفاده می‌شود . پاک کردن این مثال مشقت بار خیس است و قابلیت و امکان کم رنگ شدن آن موجود است البته کیفیت آن کلام اولیه را میزند . 

عکس سوئیت دامون ساحلی 
تصویر راس پباده سازی کوثر 
راءس پباده سازی کوثر 
داخل پوست چرم چیست؟ 

در‌صورتی‌که زیبایی بیرونی مبل چرم تنها درتوان پوسته ی آن است , مبل دوامی نخواهد داشت . صحیح مثل هر مدل مبل دیگری , زیرسازی زیاد دارای اهمیت است . فریم های چوبی صلب و فنرهای مارپیچ سبب ساز میشوند مبل صورت خویش را مراقبت نماید , اگر چه امروزه معمولا الوارهای مهندسی استفاده میگردد . ساختار هرچه که است نباید سست باشد . فنرهای درهم بافته شده به جای فنرهای مارپیچ با گذشت زمان شکم می دهند و شرایط ایستایی فنرهای مارپیچ را ندارند . در هنگام خرید از فروشنده بخواهید ساختار مبل را به شما بگوید . 

عکس چیدمان نشیمن ویلای باکو 
تصویر تیم پباده سازی گرین طراحی صفحه 
تیم پباده سازی گرین . . . 
بعضا از مبل ها , تشک ها و پشتی های سفت دارا هستند که به فریم آن‌ها متصل است . در شرایطی که سبک موردنظر شما به این شکل است , به یاد داشته باشید آنها برای تمیز کاری , تعمیرات یا این که ترمیم قابل جا به جا شدن نیستند . محتویات تشک علتی حیاتی در راحتی و استمرار مبل می باشند – در پی فوم های فراوان منعطف ( HR foam ) با فنرهای مارپیچ داخلی باشید . 

عکس تولید ها مبلمان دی دریم 
تصویر مبلمان دی دریم 
مبلمان دی دریم 
در رابطه ارزش مبل چرم چه می توان گفت؟ 

شما احتمال دارد از روی ارزش می‌توانید تشخیص دهید که یک چرم اصل است یا این که خیر , چون تفاوت ارزش متعددی بین چرم حقیقی وواقعی و چرم تصنعی و مصنوعی موجود هست . بها نیز چنین به کیفیت چرم هم اشاره می نماید , گرچه مدام بیان کنده سعی نیست – مثلا پاک نگه داشتن چرم آنیلین با ذرات بالای بدون نقص با بها زیاد بالا به راحتی چرم های اصلاحیه و حفظ شده نیست . جزئییات پباده سازی و نام و ترسیم طراح و تولیدکننده هم بر بها زیاد مؤثر است . پس حتما پیشین از خرید بها های تولیدکنندگان و پخش کنندگان را مقایسه نمایید تا بتوانید خریدی مطلوب داشته باشید . 

عکس مثال شغل های مجموعه معماری vip
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.