charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

مبلمان چرمی


درپی به نکاتی در رابطه کاربردهای گوناگون مبلمان چرمی و طرز خریداری آنان میپردازیم : 
نکته نخستین : 
برای این‌که مبلمان چرمیتان پاک و قابل انعطاف بماند , تر و تمیز آن را گرد گیری فرمایید و گاه به گاه تراز آن را بوسیله واکس منحصر چرم آغشته فرمایید . 
نکته دوم : 
مبلمان و کاناپه های چرمی را از منابع گرمازا نظیر رادیاتور و حریق روباز شومینه بدور نگه دارید به این دلیل که گرمای مضاعف موجب کم آب و آسیب پذیر شدن چرم می گردد . 
نکته سوم : 
پیش از خرید خوبتر است از جور مرغوبیت چرم و رتبه بندی چرم ها آگاهی داشته باشید تا بتوانید کالای قابل قبولی را خریداری فرمائید . چرم هاییکه دارنده رنگ تیره می باشند و رنگ هایی یک دست و یک نواخت دارا هستند , از مدل مرغوب میباشند و همینطور این جور چرم لطافت و نرمی خاصی نیز داراست . آن مدل از چرم هاییکه رنگی یکنواخت ندارند و به طور دانه دانه , لکه های ریز و روشن روی آنان موجود هست , چرم مرغوبی نیستند و تداوم متعددی نیز ندارند . اکثر اوقات این جور از چرم ها احتمال دارد تخت گاز پاره شوند . 
در شرایطی که قصد دارید برای اتاق نشیمن مبلمان بخرید , خوبتر است کاناپه های بزرگ چرمی را تعیین نمائید , به این دلیل‌که لمیدن و استراحت کردن روی این سبک مبلمان به مراتب دوچندان راحت خیس از سایر اشکال مبلمان است 
نکته چهارم : 
پیش از خرید , ابتدا مقیاس و میزان منزل و فضایی را که قرار است مبلمان در آن جای بگیرد , در حیث داشته باشید . در‌حالتی که فضای بزرگی برای چینش مبلمان چرم دارید , خوبتر است که کاناپه های بزرگ را تعیین فرمایید و بالعکس در حالتی‌که فضای کوچکی دارید , پیشنهاد میشود که از تک مبل های کوچک استفاده نمائید به این دلیل که مبلمان کوچک فضای کوچک را بزرگ خیس نمایان می نماید . 
مبلمان چرم 
نکته پنجم : 
پیش از خرید کاناپه و مبلمان چرمی , رنگ قضیه و چینش منزل را به یاد داشته باشید تا بتوانید مبلمانی با رنگی هماهنگ و یا این که کامل کننده برای فضای متبوع خریداری نمائید . اکثر زمان ها چرم های بلوطی فضایی زیاد قشنگ و گرمی را بوجود میاورند و همینطور موجب میشوند که اطراف بزرگ خیس از آنچه میباشد نمایان شود . معمولا چرم های بلوطی به راحتی با هر تزیینی هماهنگی پیدا می نمایند . 
نکته ششم : 
در صورتیکه قصد دارید برای اتاق نشیمن مبلمان بخرید , خوب تر است کاناپه های بزرگ چرمی را تعیین نمائید , چرا‌که لمیدن و استراحت کردن روی این سبک مبلمان به مراتب زیاد راحت خیس از سایر گونه های مبلمان است . اتاق نشیمن , فضایی است که اعضای خانواده بیشترین زمان خویش را در آن سپری می نمایند و به دلیل پرتردد بودن این دور و اطراف , کاناپه ای را تعیین فرمایید که دارنده چرم کیفیت بالا و بادوامی باشد , تا دیرتر در گیر فرسودگی و پارگی شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.