charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

راهنمای جامع خرید کیف پول مردانه


در این مقاله به شما یاری می نماید چطور کیف عالی مردانه بخرید و چطور از ان نگهداری کنید!! 

کیف چرم

زمانی در خیابان گام می‌زنید , مدام خانم‌هایی را میبینید که با خویش کیفی حمل می‌نمایند . بزرگ یا این که کوچک , بهرحال چیزی است که مدام می بایست با خودمان بهمراه داشته باشیم . کیف , تعداد متعددی از اقلام لازم که در روز به آنها احتیاج پیدا خوا‌هیم کرد را برایمان جابجا مینماید . کیف , یکی اسباب های جانبی خیلی خیلی کاربردی است . هنگامی کیفی گزینش میکنید , میتواند کامل کننده پوشش شما باشد یا این که این که به طور کامل ساز ناهماهنگی بزند! گزینش یک کیف عالی می تواند کاری مشقت بار باشد , البته با این راهنما , اینجانب اطمینان دارم که‌این عمل برای شما راحت خواهد شد . 


ما فارغ از هیچ نوع تعریفی برای افرادی که پیرو کیف پول خوب و ارزان چه برای اقایان و چه دختر خانم ها کیف پول آلوما والت فلزی را معرفی می‌کنیم 


هیچ گاه تعیین کیف های کلاسیک , نادرست نیست 


خرید یک کیف پول چرم نوعی سپرده گذاری است و نظیر تمامی سرمایه گذاریها به محافظت احتیاج دارااست . کیف پول چرم خصوصا در حالتی که از چرم مرغوبی که مواد شیمیایی ندارد تشکیل‌شده باشد احتمال دارد که تغییر و تحول وضعیت بدهد یا این که چرم آن حاد شود اما در‌صورتی‌که به صدق از آن استعمال شود برای سالیان سال تندرست و خوش شرایط باقی خواهد ماند . طریق مراقبت هر فرد از کیف پولش انتخاب کننده میزان ساییدگی و پارگی آن است یک سری نکته حائض اهمیت در مراقبت از کیف پول مردانه موجود هست که اکثری از اشخاص از آن آگاه نیستند . برای مثال در حین نشستن به هیچ وجه نباید کیف پولتان در جیب عقب شلوار باشد , زمانی که کیف پولتان را داخل کیف دستی می گذارید می بایست مراقب باشید که در کنار تولیدات زخم زننده نظیر کلید و یا این که ادوکلن قرار نگیرد . 



مشکلات مرتبط با تر شدن و کم آب شدن کیف پول 

یکی‌از مشکلاتی که در بخشها دوچندان گرم و کم آب شاید برای کیف پول چرم رخداد بیافتد کم آب شدن بیشتراز حد و ترک برداشتن چرم است . همینطور در بخشها غیر گرمسیر نیز کم آب شدن چرم در فیض تابیدن بدون واسطه و طولانی بازه زمانی آفتاب و در معرض گرمای شدید قرار به چنگ آوردن نیز واقعه می افتد . شایسته ترین راه‌حل برای رفع بی آبی چرم استفاده از واکس منحصر به فرد چرم است که کیف پول شما‌را قابل انعطاف و لطیف نگه می‌دارد . 


در صورتیکه کیف پول شما داخل آب به زمین خورد و یا این که آب بر روی آن سرازیر شد حتما اعتنا داشته باشید که آن را به‌تدریج و به آرامی کم آب فرمایید زیرا کم آب کردن پر سرعت منجر تولید چین و چروک بر روی چرم می‌شود . می توانید کیف پولتان را نزدیک بخاری و یا این که در جای نسبتا گرمی قرار دهید تا ظرف یکی دو روز به آرامی کم آب شود . برای کم آب کردن از وسایلی مثل سشوار استفاده نشود . 


این قضیه حقیقتا حقیقت دارااست . می توانید کیف های متعددی بیابید که در درون ایجاد شده‌اند البته به نیکی و به کیفیت گونه های وارد شده می‌باشند . بدین ترتیب درپی کالاهایی باشید که میتوانند شایسته ترین کیفیت را تضمین نمایند . اینجانب عقیده دارم که داشتن یک کیف فارغ از مارک یا این که با برندی که در درون ایجاد شده‌است , خیلی خیلی خوب تر از داشتن یک کیف تقلبی است . این فعالیت ما به افرادی که در حالا همت برای شناساندن برندشان می‌باشند هم خیلی امداد خواهد کرد . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.