charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

درخواست ایجاد چرم حکاکی منحصربه‌فرد



درخواست ایجادکیف چرم  حکاکی منحصربه‌فرد - درخواست ایجاد چرم حکاکی منحصر به فرد 

درخواست ساخت چرم های منحصر حکاکی که برای ساخت اشکال تولید ها گران قیمت بویژه کیف مورد مصرف دارا‌هستند را می توان از روش کارخانه ها اعطا کرد . 

چرمی که برای حکاکی استفاده می گردد یک مدل چرم گاوی ناپخته است . چرمی با ضخامت بالا و رنگ نشده . از چرم حکاکی منحصر به فرد بیشتر برای ایجاد کیف های زنانه , تابلوهای زینتی و کلا اجناس لاکچری استفاده میشود . این کالای تولیدی بعد از ساخت آخری در صورت رغبت رنگ می گردند . 


در بخش اعظمی مورد ها چشم شده که چرم حکاکی منحصر به طور متری و یا این که در توا‌ن چندین سانتیمتر خرید و فروش میگردد اما بعضا مرکزها هم این چرم را به طور جلدی و بر حسب فوت میفروشند . کمپانی چرم آفتاب شهر مشهد مقدس اعم از این مرکزها میباشد . 


در خصوص میزان ایجاد چرم حکاکی منحصر می توان اینطور بیان کرد ; میزان ساخت یک جور چرم بسته به میزان تقاضای آن از طرف مردمان دارااست . بعبارت دیگر هر چه درخواست فراتر باشد ساخت هم بیشتر است . این چرم هم همانند بقیه چرم های ارگانیک قابلیت ساخت به میزان بالا دارااست . 


چرم منحصر به فرد حکاکی : 

حال معمول ترین و مناسبترین چرمی که دلخواه برای حکاکی باشد چرم گاوی نپخته ( رنگ نشده ) است . ولی چرم های منحصر به فرد حکاکی هرمورد در یک راس بخصوص ایجاد می‌شوند به همین علت کیفیت ها بالا گوناگون است . 

بخش اعظم چرم های حکاکی محکم و طاقت فرسا می‌باشند و همین فرمان فعالیت حکاکی با دست را مشقت بار میکند درحالیکه یک چرم کیفیت خوب و ممتاز میتواند تا حد دوچندان متعددی فعالیت حکاکی را آسانتر بنماید . جهت تجربه فعالیت با یک چرم حکاکی متعدد می توان از تولید ها کارخانه آفتاب شهر مشهد استفاده نمود . 




ابزار حکاکی چرم : 

برای انجام حکاکی روی چرم نیاز به ابزاری بخصوص است . برای این مراد می بایست پیرو وسایل حتمی فعالیت گشت . معمولا جهت انجام حکاکی از سمبه هایی با میزان های گوناگون و صورت و شمایل متعدد استفاده می گردد . ابزار حکاکی چرم را می توان از مغازه های دارای اعتبار خریداری نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.