charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

استایل خاص شما با چرم شتر

شتر، حیوانِ بیابان ها و صحراهای پر از شن و ماسه و کوه ها و بیابان ها و سرمای جان سوز و گرمای طلاقت فرساست . شتر برای این مدل معاش و رنج ها ساخته شده است . این حیوان طی قرن ها تکامل، بدن خود را به یک اتومبیل سرسخت کویری تبدیل کرده می‌باشد . بدن شتر ساخته شده تا با دشوار ترین حالت آب و هوایی سازگار باشد و همین زمینه سبب ساز گردیده می‌باشد تا چرم شتر، یک عدد از برگزیدگان و با کیفیت ترین چرم ها باشد . 
طبیعی است حیوانی با آن همگی امکان تحمل پذیری و سختی پذیری پوست و چرمی فوق العاده و بی مثل داشته باشد . این سختی ها چرم شتر، را دوچندان مختص کرده می باشد . 

نکته قابل دقت دیگر رنگ چرم شتر، است، هر چندین رنگ با اهمیت پوست شتر همیشه با مقداری تیرگی و روشنی همان قهوه ای همگانی و شیک می‌باشد اما با این وجود صنعت چرم با استفاده از پالایش های توسعه یافته و با به کارگیری از تکنیک های برنزه کردن پوست شتر سوای تغییر تحول در کیفیت و تداوم این چرم توانسته چرم شتر را برای علاقمندان به این چرم در رنگ ها و طرح های متفاوت آماده کند . 


اگر بخواهیم چرم شتر، را با چرم گاو مقایسه کنیم اولین علت کیفیت برتر چرم شتر، الیاف این چرم است . چرم شتر دارای ۱۰ برابر الیاف متراکم خیس در هر سانتی متر مربع نسبت به چرم گاو می باشد . الیاف عمده منجر استحکام بیشتر چرم و مقاومت ۱۰ برابری چرم شتر نسبت به چرم گاو می شود، البته این سرسختی و الیاف زیاد سبب نشده تا چرم شتر چرمی سفت و غیر قابل انعطاف باشد . نرمی و لطافت چرم شتر به طور غیر قابل باوری حتی عمده از چرم گاو هست . 

از چرم شتر به استدلال استحکام و زیبایی خاصش در تولیداتی همچون ساخت انواع کیف پول، کیف دوشی، کیف های دستی و اداری و ولی کفش استعمال می شود . چرم شتر برای تمامی گونه های تولیدات قابلیت و امکان منحصر به فرد به شخصی داراست و این مسئله سبب بسط روز افزون محصول ها با چرم شتردر همه مورد ها شده میباشد . 
در این کلیپ می توانید با اشکال محصول ها چرم شتر آشنا شوید: 
نمایشگر 
ویدیو 00:0001:00 
تغییرات صنعت مد و جامه تاثیری بر آوازه و خاص بودن تولیدها چرمی ندارد و چرم مدام در بالاترین رده‌های خواستگاه مصرف کننده قرار دارااست . به همین استدلال استفاده از تولید ها چرمی در تولیدها متفاوت هر روز اکثر می شود و تداوم و کیفیت چرم نیز اهمیت متعددی در ان خواهد داشت . وقتی تولیدی با چرم شتر روانه بازار مصرف شود بی گمان ارتفاع عمر و جذابیتش آنقدر فراوان خواهد بود تا خریدار را ترغیب به خریدهای بیشتر محصول ها چرمی شتر نماید . 

چرا 
باید کیف بعدی شما با چرم شتر باشد در ایران، کمپانی چرم آفتاب مدت‌هاست تجربه ایجاد محصولات چرم طبیعی از چرم شتر را داراست و این تجربه در کنار منفعت گیری از طرح‌های روز صنعت مد، قادر است نیاز انواع ذوق ها را جواب دهد . 
گذشته از تلاوت ادامه این مطلب خوب تر می باشد این کلیپ را ببینید: 
نمایشگر 
ویدیو 00:0001:00 
جواب در دو عبارت خلاصه می شود: کیفیت خاص و بی مثل چرم شتر و طرح و رنگ منحصربه‌فرد به شخص آن . به عبارتی در شرایطی‌که به دنبال به دست تصاحب کردن یک کیف با کیفیت و مقاوم و خوی یک استایل متفاوت هستید، گزینش تولیدات چرم شتر عاقلانه و منحصر به شخص خواهد بود . 
با این توضیح، کیف بعدی شما می تواند یک کیف با کیفیت، جالب و وطنی باشد! سفارش می کنیم دست به کار گردید و زمان دیدن کیف های چرم شتر در فروشگاه اینترنتی نوزده را از دست ندهید: 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.