charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

تولید کننده در هیچ مقامی مورد حمایت نیست

اینجانب به عنوان تولید‌کننده‌ای که 2 میلیارد در تولید کفش سرمایه‌گذاری کرده‌ام، در حالتی که بخواهم خودرو آلات خویش را بفروشم علیرغم افزایش ارزش دلار نهایتا این ماشین‌آلات را 700 تا 800 میلیون تومان می‌توانم، بفروشم در حالی که در صورتی‌که این پول را در جایی برای خرید تسکین دهنده و زمین سرمایه‌گذاری می‌کردم، حالا صاحب و مالک 20 میلیارد تومان پول بودم . 

کیف پول

چه اتفاقی افتاده که ارزش منزل دو برابر گردیده است؟ آیا تقاضا افزایش یافته است؟ خوبی . این پول‌های حیران می باشد که به سمت بازارهای گوناگون گسیل می‌‌شود . 


بخش مهمی از معضلات مربوط به بهره‌های بانکی می باشد و سالیان سال در این زمینه صحبت شده، اما ترتیب اثری به آن داده نشده می باشد . 


خلل دو‌مین که ساخت را تهدید می‌کند تورم می باشد . همیشه تورم از تولید‌کننده جلوتر است، در صورتیکه یک تولید‌کننده ملکی را برای ساخت بخرد و آن ملک پیشین از این که فعالیت تولیدی در آن انجام شود قیمتش ارتقا یابد این برای تولید سم هست . 


سال 84 در شهر ایوان‌کی زمینی برای تاسیس یک کارخانه تولید کفش خریداری کردم و طرح توجیهی برای آن متن شد . برای فعال سازی آن تهی دست به دریافت وام بانکی بودم ولی وقتی برای این کار وارد مذاکره با خزانه شدم، خزانه در جواب به من بیان کرد این عمل برای بانک توجیه اقتصادی ندارد . در حالتی که ما بخواهیم به شما برای ایجاد وام ها بپردازیم باید آن را با بهره‌ کمتری پرداخت کنیم و کالا این کار را نمی‌کنیم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.