charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

چالش در صنعت چرم

ترکمان با بیان این‌که دو مقوله با اهمیت موجب چالش در صنعت چرم شده است، گفت: واردات محصول نهایی چرم زیر عنوان ها دیگر و به رخ کیلویی که با پرداخت عارضه ها ناچیز گمرکی انجام می‌گردد و نیز خروج غیر قانونی مواد نپخته چرم‌سازی از مرزو بوم موجب گردیده می باشد تا صنعت چرم کشور‌ایران گریبانگیر مسائلی باشد که تولیدکنندگان را با بحران و مشکل بدون شوخی مواجه کرده می‌باشد . 

کیف پول

نایب رییس انجمن صنایع چرم کشور‌ایران ادامه داد: امید‌واریم دولت با جلوگیری از پدیده قاچاق، ثبات نرخ ارز و از نظر تورم بازار و صنعت چرم کشور‌ایران را با موقعیت مطلوب‌تری روبرو نماید . 


وی همچنین در جواب به اینکه آیا سال سرازیر قیمت چرم ارتقاء خواهد یافت یا این که خیر، اعلام کرد: چرم‌سازان و انجمن چرم کشور‌ایران قصد دارد در سال جاری افزایش قیمتی را مد حیث قرار ندهد و در بخش فروش مدت‌دار به رخ دور از شوخی وارد شود چرا که این موضوع به صنعت چرم لطمه زده است و می بایست رئیس شود در شرای بتوانیم فروش مدت‌دار را در دست گرفتن کنیم می توانیم سرمایه‌ در گردش تولید چرم را ارتقاء دهیم و موجب رونق آن شویم . 


ترکمان همینطور در جواب به سوال دیگری مربوط به میزان ساخت سالانه چرم ارگانیک در کشور، اظهار کرد: هر ساله حدود دو میلیون جلد پوست گاوی مساوی ۷۵ میلیون پا چرم گاوی، ۲۰ میلیون جلد گوسفندی متساوی ۱۴۰ پا پوست گوسفندی و هشت میلیون جلد بزی معادل ۵۰ میلیون پا پوست بز در مملکت تولید می شود . 


نایب رییس انجمن صنعت های چرم کشور ایران ادامه داد: صرفا از ۳۰ درصد گنجایش واحدهای تولیدی چرم بهره می بریم و تحت بودن مقدار کشتار، واردات بی‌رویه گوشت، خروج غیر قانونی مواد نپخته چرم‌سازی و نیز واردات غیر مجاز مال پایانی چرم موجب شده تا نتوانیم بیش از رقم ۳۰ درصدی از گنجایش واحدهای تولیدی خود به کار گیری کنیم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.