charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

انجمن صادرات چرم هند

به گزارش ایسنا، می بایست خاطرنشان کرد که به تازگی انجمن صادرات چرم هند در زمینه‌ی چک زمینه‌های همکاری مشترک با کشور‌ایران در نشستی با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت های نساجی و پوشاک و نیز نمایندگان انجمن و اتحادیه ساخت کنندگان و صادرکنندگان سالامبور چرم کشور‌ایران حاضر شدند . مساله‌ای که با انتقاد ساخت کنندگان صنعت چرم یاور گردیده و معتقد میباشد تفاهم با هندی‌ها موجب لطمه بخش اعظم به این صنعت می‌گردد . 

کیف زنانه

طبق گفته نایب رییس انجمن صنایع چرم جمهوری اسلامی ایران هیات هندی به منظور صادرات تولیدات نهایی چرم و نیز واردات مواد نیم ساخته چرم به کشور‌ایران مسافرت کردند تا بتوانند در این راستا عمل بازرگانی خویش را با طرف اهل ایران انجمن دهند . 

کیف زنانه دستی

او ادامه داد: هندی‌ها از شش سال قبلی برنامه‌ای داشتند تا بتوانند صادرات تولیدات پایانی چرم خویش را از چهار میلیارد به ۷ .۵ میلیارد دلار ارتقا دهند که امروزه شاهد هستیم به این هدف رسیده‌اند چراکه دولت هندوستان از آن ها حمایت بسیاری را انجام می‌دهد . 

کیف زنانه دوشی

نایب رییس انجمن صنعت های چرم کشور ایران با ابلاغ این که خرید کالا چرم آخرین هندی‌ها و هم فروش چرم نیم ساخته به آن ها به طور حتم برای صنعت چرم جمهوری اسلامی ایران منافعی را در بر نخواهد داشت و در راستای تامین منافع این مملکت می‌باشد . 


افزایش 

درخواست صادرات چرم با وجود داشتن دلایل صادراتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.