charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

سهم بازار جهانی از چرم تصنعی چقدر است؟

سهم 
بازار جهانی از چرم تصنعی چقدر است؟ وی در رابطه سهم چرم مصنوعی از بازار کفش گفت: چرم ارگانیک ارزش بالایی دارد؛ به همین جهت ۷۰ درصد بازار کفش عالم چرم مصنوعی است که کفش‌های ورزشی بیشترین سهم را در این دربین دارا هستند . 

تبادل 
چرم ارگانیک در دنیا لشگری با اشاره به ۱۰ سرزمین برتر صادر کننده کفش چرمی دنیا از نظر تعداد، گفت: به ترتیب چین، ایتالیا، ویتنام، هنگ کنگ، آلمان، اندونزی، اسپانیا، بلژیک، هندوستان و پرتغال ۱۰ سرزمین برتر در مسئله صادرات کفش چرمی از حیث تعداد هستند؛ بدین ترتیب چین بیشترین تعداد صادرات کفش چرمی عالم را در اختیار داراست ولی از نظر قیمت کفش چرمی، ایتالیا در مقام در آغاز قرار دارااست . ایتالیا با ۵ / ۶۱ دلار برای هر زوج کفش، بیشترین و کمترین دما قیمت میانگین صادرات کفش تمام چرمی را دارد . میانگین بها صادراتی اشکال کفش چرم ارگانیک ایرانی حدود ۵ دلار و سهم قیمت صادرات کفش ایرانی با روش چرمی پایین ۵ درصد می‌باشد . کفش چرم ایرانی مقام خویش را در جهان از دست داده می‌باشد . ارزش افزوده بیشتر در بازار جهانی کفش قسمت این کشور‌ها شده میباشد . 


کفش ایرانی پایین ۳ دلار، ایتالیایی ۴۶ دلار!/ کفش چرم اهل ایران رده خود را در عالم از دست داده است عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور‌ایران در نقطه پایان گفت: با تعرفه واردات و عدم حمایت از ساخت کفش چرم با کیفیت ایرانی صرفه قاچاق‌ کفش را ارتقا داده‌ایم، مخصوصاً در صنعت اصلی و اشتغال‌زای کفش که به شدت قاچاق‌ تشدید گردیده است . 
صنعتی که همین حال حاضر حدود مشغولان به کار بدون واسطه و غیرمستقیم خودروسازی مشغول به کار دارااست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.