charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

برای دومین سال پیاپی جایزه خوشنامی برند را دریافت خواهیم کرد

معاون راهبردی و توسعه و گسترش منابع با ابلاغ این‌که زیرساخت های صادراتی در کفش ملی در حال آماده شدن است، گفت: در درحال حاضر تقویت و بازپروری خویش هستیم؛ ریل گذاری ها در مسیری ایمن برای وصال قطار کفش ملی با کمترین خطرها به سرمنزل غرض انجام گردیده می‌باشد و به زودی نتایج آن به صورت بارزتری در جامعه نمود پیدا خواهد کرد .


کفش 

ملی اسکوپ R را کسب کرد 

شانس آور با بیان این که از اولِ حضور مدیریت جدید در مجموعه صنعتی ملی یک از حیاتی ترین هدف ها ما جنبش به سمت ثبت جهانی برند کفش ملی بود، گفت: درتیم مدیریتی نو پس از تغییرات حیث گردیده به این حادثه حیث رسیدیم که با قدمت بیش از ۶۰ ساله کفش ملی، نیاز به جهانی شدن این برند است؛ لذا به سرعت مقدمات کار فراهم آمد و با نماینده عهد تریپس هماهنگی های اضطراری انجام شد تا در نهایت کفش ملی توانست اسکوپ R را به دست بیاورد . 


قدم 

بعدی دریافت ISO۱۰۶۶۸ 

نائب رئیس راهبردی و توسعه منابع گروه صنعتی ملی اظهار داشت: با ثبت جهانی مارک کفش ملی، گامی بزرگ برای ارزشگذاری این نشان تجاری برداشته شد و قدم بعدی ما این هست که در آینده نزدیک موفق به اخذ گواهینامه ISO۱۰۶۶۸ شویم . 

وی در ادامه تاکید کرد: دیده اندازهای بلندتری هم برای کفش ملی داریم که به زودی و به اقتضای بازه زمانی و شرایط بازار درباره آنها هم اطلاع رسانی کاملی خوا‌هیم داشت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.