charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

انتظار میرود شرکت‌های پتروشیمی

لشگری ادامه داد: تشکیل کمیته دایمی که از پیشنهادهای تولید کننده مهدی‌ قاضی‌پور رییس کمیسیون صنعت بود یک قدم به جلو می‌باشد . این کمیته ضمن این که نیازهای واقعی و صنعت پایین‌دستی محصولات پتروشیمی را اندازه‌گیری و اعلام می‌نماید بر ساخت آن متاع ارزیابی و پایش آن را انجام می دهد . 


کیف پول مردانه

کیف پول زنانه



وی گفت: انتظار میرود شرکت‌های پتروشیمی تا قوام به دست آوردن بی نقص این کمیته و سرعت پیدا کردن فعالیت آن باید ضمن نظم بخش اعظم در عرضه کالاهای مسئله نیاز صنایع پایین‌دستی، عرضه را هم ارتقا دهند تا مشکل‌ها تامین مواد صنعت های پایین‌دستی به دست‌کم رسد . 

نمایندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی از طرز اتحادیه ها و تشکل های ذی‌ربط و با تایید کمیسیون صنایع اتاق ایران، نمایندگان صنعت های بالا دستی پتروشیمی از شیوه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و نماینده محل کار صنایع ذیل دستی پتروشیمی از شیوه کمپانی ملی صنعت های پتروشیمی معرفی می گردند . 


کیف پول

خرید کیف پول


وظایف کمیته به شرح زیر خواهد بود: – هماهنگی در خصوص برآورد واقعی نیاز داخلی صنایع تکمیلی پتروشیمی مرز و بوم در هر زمان شش ماهه و اعلام آن به تولید کنندگان و مصرف کنندگان جهت برنامه ریزی ادواری ایجاد . 

– پایش تلاش شرکت های پتروشیمی و صنعت های تکمیلی در خصوص برنامه های اعلامی کمیته . 

– راستی آزمایی کار تولیدی شرکت ای متقاضی در حوزه صنایع تکمیلی با استعمال از ابزارهای متفاوت . 

۳- تشکل ها و اتحادیه های صنفی صنعت های تکمیلی پتروشیمی موظفند مقادیر محصولات زمینه نیاز هر زمان شش ماهه خویش به همپا تلاش واقعی مصرف عصر شش ماهه قبلی خود را حداکثر تا ۲ ماه از هر عصر شش ماهه آتی تهیه و پس از اخذ تاییدیه از تشکل ذی‌ربط در اختیار کمیته فراروگریز دهند . 

تبصره: لیست تشکل ها و اتحادیه های صنفی ذیل دستی که مجاز به ارایه داده ها مربوط به این بند می باشند،باید تا قبل از این به تایید وزارت صنعت ، معدن و تجارت رسد . 

۴- کمیته مکلف است پس از اخذ اطلاعان زمینه بند ۳ این دستور العمل و انجام آنالیز های اضطراری ، حداکثر ظرف ۱۵ روز نسبت به اعلام اطلاعات نیاز داخلی صنایع تکمیلی پتروشیمی در یک دوره شش ماهه به شرکت های بالا دستی پتروشیمی مبادرت نماید . 

۵- انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی با هماهنگی فعالیت تیم های تخصصی ، حداکثر تا یک ماه قبل از هر دوره شش ماهه آتی ، نسبت به هماهنگی های حتمی برای برنامه ریزی تولید کمپانی های پتروشیمی اقدام خواهد نمود . 

۶- میزان عرضه هفتگی تولید ها پتروشیمی در چارچوب برنامه ایجاد و مصرف مورد بند ۳،۴ و ۵ این دستور العمل بوسیله کمیته انتخاب و ابلاغ می‌گردد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.