charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

ایجاد کنسرسیوم خوشه کفش با هدف توسعه بازار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران برنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: خوشه کفش مشهد مقدس یکی از خوشه های خاتمه یافته استان میباشد که همینطور برنامه های بسط ای برای این خوشه در درحال حاضر اجراست و تقویت شبکه ها برای توسعه و گسترش صنعت کفش از گزاره اولویت های این شرکت میباشد . 
وی افزود: طی ۵ سال قبلی خوشه کفش پرورش ۱۰۰درصدی به لحاظ حجم تولید داشته و به همین عامل متناسب با افزایش ظرفیت تولید خوشه کمپانی راهکارهایی را با کمک نهاد های حمایت کننده به ویژه اتحادیه و انجمن تولید کنندگان کفش شهر مشهد مقدس شناسایی و به اجرا رسانده می‌باشد . 

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با توجه به رفع تحریم ها و ارتقاء صادرات زمان قابل قبولی است تا با هم افزایی بخش اعظم و مارک سازی، این کنسرسیوم بتواند در بازارهای فرنگی رقابت نماید . 
مدیر هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:ایجاد کنسرسیوم یک عدد از برنامه های اجرایی است که برای این خوشه عملیاتی گردیده و سال ۹۶ کمپانی شهرکهای صنعتی حمایت های ویژه ای را از کنسرسیوم های صادراتی استان مطابق امسال انجام خواهد بخشید . 

وی 
در پایان گفت: بستر مناسب جهت پرورش و توسعه و گسترش این کنسرسیوم مهیا گردیده و با برنامه ریزی ظریف می بایست در خط مش توسعه صنعتی و صادرات،جایگاه جدیدی در صنعت کفش استان تولید شود 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.