charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

خیراله شریفی: تولید زیره های با کیفیت با پیشرفت تکنولوژی

تولید کننده کفش با کمپانی در برنامه اقتصاد مقاومتی در شبکه رادیو اقتصاد ذکر کرد : در صنعت کفش یک سری از زیره ها در دیرباز مورد به کارگیری قرار می‌گرفت که لیز بود و سرعت بالا ساییده می‌‍‌‌‌شد با ترقی تکنولوژی زیره های مختلفی تولید شد که این ایراد به دست‌کم رسید لاستیک، تی پی یو ،ترما ،پی یواز گزاره زیره های با کیفیت هستند . 


به گزارش وب وبسایت جامعه صنعت کفش ایران- شریفی گفت: تمام مواد اولیه با دقت به حالت پیش آمده از بیرون از مرزو بوم وارد می‌شود در کشور ایران ایجاد مواد اول نداریماو افزود: EVA در پتروشیمی ایلام واراک تولید میگردد درمواد اول پی یو بیشتر مصرف می‌گردد که توزیع آن با کشورهای ساخت کننده هست عملنا مصرف کننده هیچ دخالتی در ارزش گذاری این مواد نداردهرقیمتی را تعین کنند مصرف کننده باید به عبارتی میزان هزینه بپردازد . 
شریفی ادامه داد: بیشترین ساخت کنندگان کفش از استانهای تهران، قم، تبریز، اصفهان ومشهد هستند، تبریز ،مشهد واصفهان بیشترین تولید کنندگان کفشهای دست دوز حوزه صنعت کفش می‌باشند درتولید کفشهای ماشینی نیز تهران ، قم وتبریز بیشترین فعالیت را دارا‌هستند . 
ایجاد کننده کفش گفت: در پایان از مسولین تقاضا دارم به خلل ها تولیدکنندگان رسیدگی کنند در صورتیکه مشکل‌ها ما را برطرف نمیکنند مشکلی جدید برای ما ساخت نکنند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.