charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

شرکتهای اهل ایران باید

شرکتهای اهل ایران باید همت مینماید شرایطی فراهم کنند که دیگران درباره آن ها صحبت نمایند . برای این مراد می بایست با به کار گیری از تبلیغات مناسب، حضور در شبکه های مجازی، چاپ مقاله‌ها در مجلات مرتبط، حمایت از رخدادهای ورزشی و… حضور خویش را در در بین مردمان ارتقا دهند . 


شرکت های داخلی بایستی سعی نمایند که محصولشان چشم شود و برای دیده شدن بایستی تلاش نمایند حضور و نشانه ها وجود خود را در جامعه و در در بین مردم افزایش دهند که لازمه این فرمان برخورداری کمپانی از لوگوی قوی، رنگ سازمانی مشخص، شعار تبلیغاتی مناسب، انتخاب رسانه مطلوب و . . می باشد . استعمال از تولیدات داخلی در برنامه های تلویزیونی و همینطور در فیلم و سریال ها می تواند سبب ساز دیده شدن این تولید ها گردد . همچنین به کار گیری از تولیدها داخلی توسط بازیگران و مجریان معروف منجر صلح و آشتی مردمان با این محصولات می گردد . 
تبلیغات یکی از ابزارهای اصلی برندسازی میباشد . امروزه برندهای غالب به دنبال برندینگ عاطفی می‌باشند . یعنی به دنبال برقراری رابطه عاطفی با مشتریان می باشند . زیرا در این شرایط به مشتریان وفاداری دست می یابند که چه بسا چشم بر روی اشتباهات شرکت می بندند . با توجه به اینکه مردم مرزوبوم ما، افرادی عاطفی هستند، شرکتها می بایست با شناخت بهتر کردار افراد، کارایی نمایند رابطه عاطفی بیشتری با مشتری برقرار کنند در این زمینه بدون شک استعمال از گنجایش های فضای مجازی راهگشا میباشد . 
میترا دانش پرور دکتری مدیریت بازرگانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.