charmsara

charmsara

charmsara

charmsara

مضای تفاهم طومار دانش کده هنر

امضای 

تفاهم طومار دانش کده هنر اصفهان و کمپانی شهرکهای صنعتی استان اصفهان با زمینه تولید راءس پباده سازی و مدلگیری، تحقیق و توسعه و گسترش و توسعه بازار صنعت کفش اصفهان تفاهم طومار ساخت مرکز طراحی و مدلگیری، تحقیق و گسترش و توسعه بازار صنعت کفش اصفهان برای او‌لین بار در اصفهان میان شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان منعقد شد . 


تفاهم طومار مشترک ساخت مرکز طراحی و مدلگیری، تحقیق و توسعه و گسترش و توسعه بازار صنعت کفش اصفهان فی مابین دانشکده هنر اصفهان به سر کردگی دکتر معالج کیانی و کمپانی شهرکهای صنعتی استان اصفهان به رئیس عاملی دکتر بگی در محل دانشگاه هنر اصفهان به امضا رسید . در این تفاهم طومار که با هدف برقراری رابطه فی مابین صنعت و دانشکده با هدف رفع خلل ها خوشه کفش اصفهان در قسمت طراحی و مدلگیری به امضا رسید، طرفین با مسئولیت شدند تا همکاری ویژه ای را برای تحقق هدف ها پیش بینی گردیده برای توسعه و گسترش توانمندی های فعالین صنعت کفش اصفهان در حوزه پباده سازی و مدلگیری با استفاده از پتانسیل های کالج هنر داشته باشند . در این تفاهم طومار مقرر گردید مرکز طراحی و مدلگیری و تحقیق و توسعه خوشه کفش اصفهان در راس رویش دانش کده هنر تولید گردد و این کالج از تمام پتانسیل های علمی، تجربی، مشقت بار افزاری و نرم افزاری خویش برای خدمت رسانی به فعالان صنعت کفش اصفهان و توسعه ایجاد اشتغال برای اساتید و دانشجو یان خویش به کار گیری نماید . همچنین شرکت شهرکهای صنعتی دارای مسئولیت گردید الزامات و حمایت های مالی و پشتیبانی خویش را برای اجرای این طرح و شیوه اندازی و تجهیز این محل کار برای برطرف نمودن نقص‌ پباده سازی و مدلگیری در صنعت ایجاد کفش اصفهان با همکاری خوشه کفش اصفهان بکار بندد . 

در این گرد‌همایی مدیریت اتحادیه کفش اصفهان هم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، به نیاز روز افزون صنعت کفش اصفهان به روز آوری مدلها و به کار گیری از طرح های مشتری پسند اشاره نمود . 


ادله گسترش خوشه کفش اصفهان هم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم طومار به برنامه های بلند بازه خوشه برای متحول نمودن صنعت کفش اصفهان در حوزه های متعدد از جمله ارائه خدمات تخصصی پباده سازی و مدلگیری کفش، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی صنعت کفش اصفهان، تربیت نیروهای انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیلی از دیپلم تا سطح ها عالی دانشگاهی و هم جنبش به سمت ارتقا ظرفیت ایجاد و تقویت مالی واحدهای تولیدی اشاره نمود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.